VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

 

 

 

Nevyhovuje vám velikost? Nelíbí se barva? Chcete zboží reklamovat? Ve spolupráci se společností Zásilkovna vám nabízíme možnost bezplatného zaslání zboží zpět k nám.

Princip je jednoduchý: přineste zabalený balíček na pobočku Zásilkovny (musí se jednat o podací pobočku, kterých je naprostá většina), zde sdělte heslo: 98575086Pracovníci Zásilkovna nalepí na balíček štítek a odešle zásilku k nám. Při podání obdržíte potvrzení s číslem zásilky.

 

Trasovaní balíčku si můžete zkontrolovat zde. K zásilce, prosím, přiložte kopii objednávky/faktury nebo alespoň lístek s číslem objednávky a kontaktem na vás.  

 

TÍMTO BEZPLATNÝM ZPŮSOBEM NELZE POSÍLAT LYŽE, SNOWBOARDY A NADROZMĚRNÉ ZBOŽÍ! 

 


Pokud chcete zboží vyměnit (špatná barva, velikost atd.), postupujte, prosím, jako u vrácení zboží. Vrátíme vám peníze a na požadované zboží si, prosím, udělejte novou objednávku. Zákonná lhůta pro vrácení nevyhovujícího zboží je 14 dní.


 

 

Další variantou je využití dopravy přes PPL nebo GLS za cenu od 119 Kč, tímto způsobem lze posílat lyže i snowboardy. Tuto možnost si můžete vybrat přímo v aplikaci.

 

V případě, že se rozhodnete poslat zboží jiným způsobem, zasílejte ho, prosím, na adresu:

 

OUTDOOR SHOPS

OC Lihovar

Barákova 237/8

251 01, Říčany

info@kadvojkashop.cz, tel. +420 778 480 522

 

 

Reklamační řád naleznete zde, podrobné informace k odstoupení od smlouvy zde.

 

 

x

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení