VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
Prosím použijte webový formulář, viz níže. Děkujeme.
Nevyhovuje vám velikost? Nelíbí se barva? Chcete zboží reklamovat? Ve spolupráci se společností Zásilkovna vám nabízíme možnost bezplatného zaslání zboží zpět k nám.
Princip je jednoduchý: přineste zabalený balíček na pobočku Zásilkovny (musí se jednat o podací pobočku, kterých je naprostá většina), zde sdělte heslo: 98575086. Pracovníci Zásilkovny nalepí na balíček štítek a odešlou zásilku k nám. Při podání obdržíte potvrzení s číslem zásilky. Trasovaní balíčku si můžete zkontrolovat zde. Dále se již o vše postaráme. TÍMTO ZPŮSOBEM NELZE POSÍLAT LYŽE A SNOWBOARDY!
Další variantou je využití dopravy přes PPL Parcel shop za 119 Kč. Tuto možnost si můžete vybrat přímo v aplikaci.
V případě, že se rozhodnete poslat vratku jiným způsobem, nebo pokud budete posílat lyže/snowboardy, zasílejte prosím na adresu:
OUTDOOR OUTLETS
OC Lihovar
Barákova 237/8
251 01, Říčany
info@kadvojkashop.cz, tel. +420 778 480 522
K vratce prosím přiložte kopii objednávky/faktury, nebo alespoň lísteček s číslem objednávky a vaším jménem. Dále prosím pokračujte níže.
Pokud chcete zboží vyměnit za jinou velikost/barvu/styl, postupujte prosím jako u vrácení zboží. Vrátíme vám peníze a na požadované zboží si udělejte novou objednávku. Děkujeme.
Reklamační řád naleznete zde, podrobné informace k odstoupení od smlouvy zde.
Vrácení nevyhovujícího zboží v zákonné lhůtě 14 dní (PRODLOUŽENO DO 10.1.2020) / Reklamace zboží: